road.





Busig tjej -
Take me to the road, I need some change.





Jag vill bara försvinna för ett tag, gömma mig under täcket kanske.

Man ska känna sig glad över att solen tittar fram och att snön smälter,
jag är mycket glad över det även jag, men det framhäver mycket
ångest. Skolan tar snart slut, vart är betygen som jag igentligen vill ha,
och vad kommer att hända sen? Folkhögskola är planen, men kommer
jag orka det så här direkt efter gymnasiet, det är frågan. Ska jag vänta
ett år och söka då, om jag väntar kommer det att bli av över huvud
taget då?

Hur blir det med mina planer att flytta, kommer jag någonsin att lämna
staden utan möjligheter eller framgång. När kommer jag att komma på vad
jag vill göra i mitt liv?

Jag vet att det är många som är mycket besvikna över min skolgång de
senaste åren, men livet har bara börjat för mig. Det går alltid att ställa
saker till rätta.




Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0