the world you love






Förlåt för att det inte kom upp någonting igår häller. Men jag var trött,
jätte trött. Gick upp 03.00 igår för att få skjuts till Glasgow för att sedan
ta tåget in till Edinburgh.
Jag fick en ny vän på tåget någon mer än jag som tog tåget 06.00, hehe.

I Edinburgh så gick jag runt och fotoade och frös. Men verkade som att
jag var den ända som tyckte att det var kallt ute, hehe.


Jag shoppade mig en halsduk så att jag inte skulle frysa lika mycket.
Sedan så fyndade jag ett par skor som jag kan ha när det blir sommar 
också dem kostade mig 5£ istället för 30£... hihi.

Sedan efter att jag spenderat en dag i Edinbrugh så var det så att jag
tog bussen in till flygplatsen för att möta Jenny som kom. Sedan var
det blikö hela motorvägen hem.

__

Igår spenderade jag en dag i Glasgow fotade och knallade runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0