a song for the outcast



Bilden togs i våras i skjulsta.




Denna dag så försov jag min lite, men det gör
inget för jag missade nog inte så mycket.


Jag har lite små planer på att åka till Malmö stad snart.
Skulle vara så skönt at komma ner dit ett tag också.
Men i januari blir det nog Barcelona som det ser ut nu. Happy

Nu helgen som var, så blev det en kort tripp till Göteborg.
Det var trevligt tyckte jag. Inte för att jag gjorde så mycket
där, men det var skönt för att jag mådde inte så bra.

Kommentarer
Postat av: Linda

barcelona! gud vad härligt! ska du dit med vänner eller?

ps. fin blogg! dvs

2009-10-01 @ 21:03:14
Postat av: Emma

Jag ska nog åka själv. ska göra ett projektarbete till skolan. hehe



Tack

2009-10-02 @ 08:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0