salt sweat sugar




AHHH... Dessa foto-lektioner alltså!
Jag måste boka in studion för att fota Jimmi Pisto, kommer nog bli bra.
Har många foton som jag vill retuschera men de ligger på min kamera
som är hemma, sämst!
Jag måste införskaffa mig en ny hårdisk, men den som jag vill ha är
lite små dyr. Så när det blir gjort vet jag inte. Men får inte plats med
någonting på min 'hemkatalog' på skolans datorer, också sämst!






Studentkryssningen är bokad allt är klart nu föutom betalningen som
kommer bli gjord när jag får min lön! Detta kan bli riktigt roligt.
Men det är lite synd att det bara är studenter som åker och inga andra
sköna människor.
Bög-Sipen kommer vara DJ, sämst! Jag tycker inte om honom!

Nu är det bara balen kvar kvar att fixa tror jag. Men jag har ingen att
gå med än. Hmm.. Vem skulle jag kunna gå med?


Detta blev nog det längsta inlägget hittils. Hihi


___

Kommentarer
Postat av: Emma Backman

Wohooo för kryssning! :D

2009-10-17 @ 20:12:57
URL: http://ebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0